3) Skripta za hladne pozive: slijediti ili ne slijediti?


Kada imate pozitivan odgovor od potencijalnog kupca na svoja uvodna pitanja, onda mu postavite pitanja o njegovom poslovanju, njegovim kupcima, s kim posluje, njegovom proračun, itd. Vrlo često, ljudi će vam dati sve ove informacije u zamjenu za korist koju ste obećali u svom uvodnom razgovoru.

Da dobijete odgovore o problemima koje ima Vaš potencijalni klijent, trebali biste postaviti pitanja poput ovih:


- Ako zamislite da u trenutku možete eliminirati tri svoja najveća problema u poslovanju ili tržištu, što bi to bilo?

- Kada bi mogli stvoriti idealnu poslovnu situaciju za svoju tvrtku, što bi promijenili?

- Volio bih s Vama dogovoriti sastanak, kako bih Vam predstavio mogućnost da dođete s našom uslugom do Vaših rješenja. Odgovara li Vam ponedjeljak ili srijeda?


Napomena: Hladni poziv i prodaja u cjelini trebaju biti vrlo osobni i usredotočeni  na pojedinca i na njegove potrebe.
Na taj način ćete izgraditi dobre dugogodišnje poslovne odnose. Koristeći prodajnu skriptu, umanjiti ćete svoju prirodnost i osobnost, a to biste trebali izbjeći.