Benefiti i cijena (potrebno vrijeme za čitanje 2:30 min)

Želite li naučiti kako prezentirati cijenu svoje usluge, proizvoda ili projekta?

Nikada, ali baš nikada, nemojte izgovoriti cijenu prije nego ste predstavili pogodnosti svog proizvoda ili usluge. Ako to napravite, minirali ste sami sebe. Stvorili ste si stresnu situaciju kao na slici.


Sjetite se samo situacije kad vas je netko pitao: "Koliko to košta?“, a vi ste odmah, misleći da ćete zbog tog pitanja lakše i brže prodati, bez razmišljanja ispalili cijenu.
Koja je sljedeća rečenica vašeg potencijalnog kupca? Naravno, znate je bolje nego mi. Potencijalni kupac tada kaže: "Ma puno mi je to."

Ili ako radite marketing plan i vaš nadređeni vas pita: "Koliko ćemo potrošiti za taj projekt?" Ako prije toga niste odlično predstavili vrijednost tog projekta, što će vam reći nadređeni kad mu odgovorite na pitanje? Mislim da svi jako dobro znamo odgovor.


Zato probajte nešto što će vam sigurno pomoći kad vas netko pita cijenu prije nego ste došli do tog dijela.

Primjer:

Netko vas pita:
- "Koliko to košta?".

Odgovorite mu:
- "Odlično pitanje i baš mi je drago što me pitate za cijenu. To je znak da vas zanima naš proizvod (usluga). Nešto bih vas zamolio g. Potencijalni kupče. Vratit ću se do cijene za minutu, samo da vam kažem što ste sve dobili za tu cijenu. Tako će vam biti lakše razumjeti odnos cijene i svih pogodnosti. Slažete li se?"

Ovo izgovorite sigurno i samopouzdano i tada ćete dobiti odgovor:
- "Može, recite."

Tako ste dobili priliku "napumpati" vrijednost svog proizvoda ili usluge toliko da cijena bude ispod vrijednosti istog.


Upravo zbog ovakvih stvari koje rade odlični prodavači i marketinški stručnjaci mi kupujemo ne samo najjeftinije stvari na tržištu, nego čak nekada i toliko skupe da su van naših mogućnosti.

Zašto je tome tako?
Zato što s nama u trenutku prodaje netko tako brzo manipulira da smo zaboravili na naše pitanje o cijeni i samo razmišljamo o pogodnostima koje dobijemo kupnjom tog proizvoda.

Tako rade odlični prodavači, a dovoljno je samo probati učinkovitiju komunikaciju i eto vam rezultata.


Odvažite se već na sljedećoj prodaji ili predstavljanju marketing plana svom šefu i upotrijebite navedenu rečenicu iz teksta. Vjerujemo da ćete se osjećati odlično zbog rezultata koji ćete postići.

Što čekate, uvježbajte rečenicu i na posao. 😊

Ili rezervirajte kod nas termin za prodajni trening.


Pročitajte i:

Otvorena pitanja

4-Mat sustav

Kako zaključiti prodaju