CRM

CRM je skraćenica engleskog naziva Customer relationship management. Kod nas taj pojam prevodimo kao Upravljanje odnosima s kupcima, ali i dalje često koristimo englesku skraćenicu CRM.


Ako imate CRM, vodite računa da ga se pravilno koristi. 
Pravilnim ažuriranjem i praćenjem svojih aktivnosti kroz CRM svaki prodavač ima prednost nad onim prodavačem koji sve to isto radi, ali u nekoj svojoj tablici.


KOJE INFORMACIJE VI KAO VODITELJ PRODAJNOG TIMA MOŽETE DOBITI IZ CRM-A (mogućnosti ovise o odabranom softveru, ali većinom su u svima dostupni sljedeći podatci): 

- Aktivno radno vrijeme vašeg prodajnog tima (koliko provode vremena na sastancima, koliko troše vremena na zvanje potencijalnih klijenata).

- Što treba poboljšati svaki pojedinačni prodavač (ako vidite da nekome ponude stoje mjesecima nerealizirane, pobrinut ćete se ustanoviti treba li tom prodavaču edukacija iz pregovaračkih vještina, vještina zaključivanja prodaje...).

- Koliko treba prodavaču da dođe do novog klijenta, odnosno napravi obnovu vaše usluge (zove li prodavač na vrijeme postojeće klijente, koliko puta prodavač u toku jedne godine kontaktira klijenta, radi li nadogradnju prodaje (upsell)...).

- Ako prodavači kvalitetno unesu opis situacije nakon sastanaka, imati ćete jako dobre i korisne informacije za buduće kontakte prema kupcu koji na prvom sastanku možda nije postao vaš klijent (vrlo važna stavka).


Pratite kako vaši djelatnici u prodaji vode CRM kako biste bili sigurni da popunjavaju sve potrebne stavke. Postoji mogućnost da kroz analizu otkrijete informaciju koja vam može poboljšati realizaciju.


Pročitajte i: 

2 koraka do bolje efikasnosti vašeg tima