Hladni poziv - Zadnji otkucaji

Mnogi pričaju kako je hladni poziv "mrtav". Ne bismo se složili iz razloga što mnoge tvrtke i dan danas koriste tu vrstu poziva za povećanje prihoda. Ali ako i danas radite hladne pozive kao da je 1990. godina, normalno da ćete reći da to više ne funkcionira.


Donosimo vam 9 koraka do savršenog hladnog poziva:


1. Koristiti skriptu?

Naravno. Skriptu koristite kako bi naučili pravilne korake u komunikaciji koje ćete nakon nekog vremena pretvoriti u skriptu koja odražava vaš stav, emocije i jedinstvenost vaše osobnosti.



2. Kako kreirati skriptu?

Kao prvo, morate znati koga zovete? Koja se svrha poziva? Što želite postići pozivom? Što želite saznati od sugovornika? Tek tada napišite skriptu koja ima odgovore na navedena pitanja. Pripremite si u njoj i koje su to prednosti vašeg poslovanja, a idealno su rješenje za boljitak vašeg klijenta.


3. Morate unaprijed znati koji su mogući izgovori vašeg sugovornika

Zapišite ih i kreirajte odgovore. Dobro ih uvježbajte kako bi bili spremni pravovremeno reagirati na sugovornikove izgovore.


4. Izbjegnite strah u pozivu

Nema razloga za strah. Naučite sve odgovore na sugovornikove izgovore. Što ih bolje savladate i sigurnije izgovorite, sugovorniku će biti teže prekinuti poziv. Sigurnost i znanje će vas dovesti do rezultata.


5. Multitasking

Pod svaku cijenu izbjegnite raditi bilo što drugo u vrijeme pozivanja. Puna koncentracija vam pruža mogućnost da čujete ono što sugovornik govori između redova. Aktivno slušajte.


6. Vizualizacija

Dogodit će se da odradite i par loših poziva koji će vam iscrpiti pozitivnu energiju. Kako to izbjeći? Uzmite koju minutu za sebe i vizualizirajte svoje dobre pozive. Tako ćete se vratiti u pravi smjer s pozitivnim stavom u sljedećem pozivu


7. Volite li dobar vic?

Sjetite se nekog dobrog vica. Jeli vam dobra priča ili vam je taj vic dobar samo zbog načina na koji ga je neka osoba ispričala? Koliko puta smo čuli isti vic, ali su ga ispričale dvije različite osobe. Kod jedne smo plakali od smijeha, a kod druge je to bio samo još jedan vic. Zato pazite na koji način pričate svoju priču i uživite se u svoju ulogu.


8. Točka na i

Želite li sebi olakšati procese u pozivu tada trebate postići konkretne dogovore. Niti jedan poziv ne smije ostati otvoren tako da se ne dogovorite nešto s klijentom. Sljedeći poziv, termin odgovora na vašu ponudu, termin sastanka... Sve na kraju poziva mora biti definirano s datumom. Sve suprotno od ovoga je izgubljen poziv.


9. Na kraju svega važno je da se zabavljate

I ne zaboravite, uživajte u pozivanju. Neka bude smijeha. Stvorite si ugodnu atmosferu jer samo u takvom okruženju možete biti zanimljiv sugovornik.