Hladni poziv vam ne uspijeva?

Uvjerili smo se da ima ljudi koji su mišljenja da hladni poziv ne funkcionira.
Ako ste se prepoznali u prvoj rečenici, onda nije niti čudo da vam prodaja pati.



Neki o hladnom pozivu razmišljaju na ovakav način:

“Gnjavim potencijalnog klijenta s pozivom”

Pretpostavimo da prodajete nešto vrijedno. Samim pozivom činite uslugu potencijalnom klijentu jer ćete mu zaokupiti pažnju s vrijednošću koju prodajete.
Možda je upravo on trebao nekoga poput vas koji ćete biti radar za otkrivanje njegovih potreba. Svatko od nas treba nekoga tko je njegov “radar”.

Klikom do besplatnog savjetovanja: pošalji svoj upit

“Oni ne žele pričati sa mnom”

To nije točno. Uvijek postoji taj netko tko s vama ne želi komunicirati u određenom trenutku. Možda ste ga nazvali u krivo vrijeme. Možda je taj netko zatrpan poslom. Možda ga je netko naljutio prije vašeg poziva pa tu nervozu prebacuje na vas. Možda mu ne ide mu posao od ruke. Možda je i on obavio par hladnih poziva koji nisu bili uspješni.

Ali zapamtite, uvijek postoje ljudi koji žele razgovarati s vama i poslušati nešto od čega će imati koristi.

“Vjerojatno imaju ovo što mi nudimo”

Vaš zadatak je da sebe predstavite kao bolju opciju od onoga što trenutno imaju. Ako oni ipak ne žele promjenu, vi ćete im dati upravo ono što žele čuti - pohvaliti ih na dobroj prvotnoj odluci.

“Mrzim hladne pozive”

Uvijek ima stvari koje vas sprječavaju da obavite dobre hladne pozive. Ali kada ih radite, radite ih s energijom, željom i emocijama. Na takav način smanjit ćete otpor.

Dignite slušalicu i zovite. Zovite više klijenata nego što ste do sada zvali. Budite kreativni i slobodni u komunikaciji, slušajte, pokažite entuzijazam, nemojte pokušavati biti savršeni i na kraju, dajte vašoj skripti malo osobnosti.

Zatraži ponudu za efikasniju prodajne pozive i iskoristi 30% popusta za prvi trening