Imamo li "muda"? (2:35min)

2018. je godina.
Nikada nije bilo teže baviti se prodajom.
Konkurencija, zasićeno tržište, kriza, neaktivnost ljudi. Nikada prodavač nije radio više, a zarađivao manje.



Kako bi danas izašao na teren prodavač mora imati “muda”!

Zašto? Mora se nositi prvo sa samim sobom, a po tom i sa zahtjevima kupaca. Mora zadovoljiti KPI-jeve. U što kraćem vremenu napraviti što više prihoda. No, dobro, svaki posao ima svoje mane i prednosti. Zato je prodaja upravo tako i zanimljiva i dinamična.

Danas je jako bitno poznavati sva područja prodaje, a bez osnovnog znanja o marketingu i financijama, nemate što tražiti na terenu među vrhunskim prodavačima.


Koliko današnji prodavač zna o prodajnim procesima? Tehnikama prezentacije? Koliko se dobro nosi s odgovorima na prigovore? Što zna o marketingu? Što zna o sadržaju? Koliko zna o financijama? Kako se motivira? Koliko prati napredak tehnologije?

Spremnost izlaska na teren današnjeg prodavača ovisi o puno stavki.


Ne zaboravimo da ima i frustriranih kupaca, ali mora se i njih razumjeti. Razumljivo je i da neki prodavači, ponajprije oni koji su tek ušli u posao prodaje, brzo izgube motiv i prestanu raditi u tom području.
Možda su imali dobar potencijal za rad u toj djelatnosti, no, nitko ih nije naučio kako se nositi s gore navedenim upitnicima. Nakon tako kratkog i lošeg iskustva, u daljnjoj potrazi za zapošljavanjem, više se niti ne usude ulaziti u posao gdje moraju nešto nekome prodavati. To ne bi trebalo biti tako, no, nažalost, događa se.

Nije lako poslodavcima koji traže svoj prodajni tim, ali nije ni onima koji taj posao traže ili se pokušavaju naći u toj djelatnosti.


Preporuka za one koji prvi puta idu u prodaju - razmislite imate li “muda” za sve gore navedeno. Puno se toga trebate odreći da bi dosegnuli plaću koja zadovoljava vaše žrtvovanje, kako vremena tako i stalnog učenja.

Također, preporuka poslodavcima - imajte “muda” reći svima iskreno što ih očekuje u tom poslu i uložite u svoj prodajni tim.

Zaključak je da nama svima trebaju “muda” u ovom poslu.
Ili ih imamo ili ih nemamo!

JAVITE NAM SE DA DOGOVORIMO PRODAJNI TRENING.