"Ja bih malo razmislio" (01:45min)

„Ja bih malo razmislio.”

Ta čuvena rečenica koja nam „diže živce“ u prodaji.

Koliko ste puta do sada čuli da netko želi malo razmisliti o svojoj odluci?

Svi smo doživjeli da sastanak ide svojim tijekom i, u trenutku kad smo očekivali prodaju, potencijalni klijent vam kaže: „Ja bih malo razmislio.”

Sjećate li se sastanka gdje ste sve imali pod kontrolom, počeli ste dogovarati detalje suradnje, a potencijalni klijent vam kao iz vedra neba opali „šamar” i kaže: „Ja bih ipak malo razmislio.”?

Svi koji se bave prodajom doživjeli su te situacije nebrojeno puta.

Ali, jeste li se ikada pitali:
  1. jesam li pokazao dovoljnu vrijednost svog proizvoda u odnosu na cijenu koju kupac treba platiti,
  2. jesam li izgradio dovoljno jak rapport,
  3. jesam li postavio dovoljan broj pitanja kako bih otkrio kupčeve potrebe,
  4. jesam li uspostavio prijateljski dijalog,
  5. jesam li napravio razliku između sebe i konkurencije,
  6. jesam li opravdao loša iskustva klijenta u korištenju nečeg sličnog u povijesti,
  7. znam li koliki povrat klijent očekuje od uloženog?

Ne može svaki klijent reći NE i pri tome koristiti rečenice koje neće povrijediti vaše osjećaje. Jedna od lakših rečenica koja služi kao izgovor ili izbjegavanje odgovora je sigurno: „Ja bih malo razmislio.“


Zašto uopće klijenti izgovaraju često tu jedinstvenu rečenicu?

Ovo su neki od mogućih razloga:
- strah
- rizik
- ne želi reći ne
- ne želi pokazati da nije odgovorna osoba
- ne mogu si priuštiti ono što prodajete…


Ima puno primjera kako da dođete do prodaje i nakon što vam netko kaže: „Ja bih malo razmislio.” Ali kako bi došli do prodaje, prvo se trebamo pitati jesmo li svih 7 gore navedenih točaka odradili kako treba u prodajnom razgovoru.

Ako samo jednu stavku ne izgovorimo, ne čujemo, ne potvrdimo, gubimo prodaju.


Naučiite kako situaciju „Ja bih malo razmislio.“ okrenuti u svoju korist. Zatražite ponudu za prodajni trening.