Koliko košta?

Pitanje Koliko to košta? je vječita patnja mnogih prodavača. Kako izbjeći pitanje o cijeni prije prezentacije svog proizvoda?


Volja za plaćanje i mogućnost za plaćanje su dva različita pojma. Većina je u mogućnosti platiti.

Ako dođe do toga da vas pitaju za cijenu prije prezentacije vašeg proizvoda ili usluge, recite im da ćete se vratiti za koji trenutak na to pitanje. Tada morate jako dobro prilagoditi prezentaciju njihovim potrebama kako bi vrijednost toga što nudite bila veća od cijene koju ćete im reći.

​Ako kažete cijenu prije prezentacije onda morate odraditi predstavljanje svog proizvoda ili usluge kao nikada do sada.


Kad dobijete prigovor na cijenu, zapravo ta osoba želi reći da ne vidi kako ta cijena opravdava ono što taj proizvod ili usluga može učiniti za nju.

"To je skupo."  u prijevodu znači da niste dali dovoljno vrijednosti tome što prodajete kako bi opravdali cijenu. Morate iznijeti pred potencijalnog klijenta sve prednosti koje može ostvariti kupnjom.


"Košta više od konkurencije." U tom slučaju morate iznijeti činjenice zašto ste bolji od konkurencije. Trebate imati snažne argumente.