Povećajte broj sastanaka

Nalazite li se i vi među onima koji, kako bi prodali proizvod ili uslugu, trebaju ih prvo prezentirati? A kako bi to napravili, trebate dogovoriti sastanak na kojem bi to i mogli napraviti.

Ne postoji jedinstveni model kako dogovoriti sastanak. No, ako unapređujete svoj poziv ili skriptu za agente telemarketinga, postoje načini kako možete povećati broj dogovorenih, odnosno odrađenih sastanaka.


Kvalifikacija pozivatelja - ključne stvari koje trebate znati:

a) Može li potencijalni klijent koristiti vaš proizvod/uslugu.
b) Treba li potencijalni kupac vaš proizvod/uslugu.
c) Može li si potencijalni klijent priuštiti vaš proizvod/uslugu.
d) Želi li potencijalni klijent vaš proizvod/uslugu.


Predstavite sebe i svoju tvrtku:

Ako zovete na mobitel, uđite u poziv kao da osobu koju zovete i poznajete. Umjesto: "Dobar dan, jesam li dobio g. Ivankovića?", nastupite s: "Dobar dan g. Ivanković?" 
Sve dok niste pridobili osobu da vas sluša, razgovor ne smije zvučati prodajno.

Ljudi ne pamte imena. Koliko je važno da ih oslovljavate sa njihovim imenom i prezimenom, toliko je važno i da oni zapamte s kim razgovaraju. Stoga pazite na dikciju/tonalitet. Odvojite svoje ime od imena tvrtke za koju radite.

Kad u razgovoru potencijalnog klijenta oslovljavate samo s gospodine/gospođo, ostavljate dojam nepouzdane osobe, a razgovor zvuči umjetno i stereotipno. Stoga je potrebno posebnu pažnju posvetiti na oslovljavanje imenom i prezimenom i način na koji ih izgovaramo.


Ne bojte se pitati:

- Jesam li dobio/dobila osobu odgovornu za prodaju?

- Biste li željeli da vam pokažemo metodu kojom možete svoj proizvod/uslugu predstaviti pred većim brojem potencijalnih klijenata i pridobiti nove klijente kroz 12 mjeseci?


O čemu razmišljaju osobe odgovorne za prodaju? O povećanju prodaje i/ili većoj zaradi. Stoga ćete većinom dobiti pozitivan odgovor.


Kako i kada razgovarati o cijeni:

Najveća pogreška agenata telemarketinga i onih koji sami dogovaraju sastanke, a nisu educirani o prodaji, je ta što prvo kreću u opisivanje proizvoda/usluge. Tako najčešće budu odbijeni.

"Potrebno mi je samo petnaestak minuta da Vam predstavim o čemu se radi i bilo bi mi drago da dogovorimo sastanak. Odgovara li Vam sutra prijepodne ili utorak poslijepodne?"

Na pitanje o cijeni naglasite da ih ne košta ništa ako ne budu zainteresirani za ono što ćete im predstaviti na sastanku. 

Odlična rečenica koja djeluje jer su u njoj čuli upravo ono što žele.


Zaključite termin:

Odredite i potvrdite točno vrijeme i mjesto sastanka te se zahvalite za vrijeme koje ste dobili od potencijalnog klijenta, kao i za dogovoreni sastanak.


Nitko ne kaže da je ovo dobitna kombinacija, ali je odličan način da povećate svoje mogućnosti.