Prezentacijske vještine

Dobro pogledajte sliku!
Što mislite koja je bila nejefikasnije prezentacija? (ne tražite odgovor)




Najbolja prezentacija je bila u slučaju broj 1.
Ali najbitnija stvar je bila ta da je prezentacija pod brojem 2 bila najefikasnija i tu se desila najveća prodaja. Što vam to govori? Levitt je zaključio da dobra prodajna prezentacija u koju je uložena energija, entuzijazam, strast i stav ima veću trajnost i učinak nego reputacija tvrtke.Kada tvrtka za koju radimo stekne reputaciju, onda se mi u prodaji opustimo i kod njenog predstavljanje smatramo da za prezentaciju tvrtke za koju radimo ne treba potrošiti puno energije. Baš suprotno, treba uložiti jako puno ponavljam, energije,entuzijazma, strasti i imati stav kako bi dočarali veličinu za koju radimo. Ovo su četiri koraka koja vašu uspješnu prezentaciju razlikuju od drugih

Ako želite raditi dobre prezentacije, tada morate znati koji je Vaš cilj. Ali i ako znate koji je cilj prezentacije garantira li vam to kvalitetu i učinak? Ne! Zašto? Zato što morate poznavati osnove prezentacije.
Glavna i početna točka da povećate efikasnost svoje prezentacije je da pružite odgovore na pitanja svima koji vas slušaju. Ako ne znate što se ljudi (vaši potencijalni kupci) pitaju tada ste u velikom problemu.

Iskustvom koje sam stekao radeći godinama kao prezenter, omogućit ću vam da svoju prezentaciju dovedete do savršenstva koje će vam kreirati novo viđenje današnje prodaje.
Ta prodaja je zanimljiva, energična, kreativna te vas vodi uvijek 3 koraka ispred vašeg potencijalnog kupca.

Jedna vježba za početak i ako ne budete zadovoljni s onim što ste napravili bilo bi vrijeme da se čujemo.

Zadatak:
Napišite 4 do 5 rečenice s kojima se opisujete i s kojima se možete predstaviti u vašoj prezentaciji vašem potencijalnom klijentu. Tko ste vi? Zašto ste tu gdje jeste? Po čemu ste posebni? Što klijent ima od vas? Po čemu ste jedinstveni od drugih prodavača? Kako i na koji način radite svoj posao?

Sjetite se prije nego bilo što napišete, svi se žele družiti i surađivati s nekim posebnim.

Čim čitate ovaj tekst, znači da želite biti bolji. Javite se.