Prezentacijske vještine

USPJET ĆETE ILI PROPASTI ZAHVALJUJUĆI SVOJOJ SPOSOBNOSTI PREDSTAVLJANJA
Propadati ćete sporo kao i vaša publika, nastavite li s prezentacijama bez kreiranja doživljaja.

Ljudi se uvijek slažu s tri točke, a to su:
  1. vizija
  2. energija
  3. komunikacija
Ali kako bi znali prenijeti svima kako ostvariti vaše vizije morate znati artikulirati svoje putovanje kako bi to putovanje postalo i putovanje vašeg klijenta.

Ne radi se samo o pružanju usluge, već o doživljaju. Disney, Starbucks, Nike,  su to davno shvatili. Shvaćate li i vi, i jeste li ga kadri stvoriti.

Govorimo o jedinstvenom doživljaju. Onom koji kod vaših kupaca stvara ugodu, trnce i želju da vam se stalno vraćaju. A vi samo povećavate sve više svoje prihode.

Globalno tržište je gadno, a konkurencija sve više puše u leđa. Kupci su postali sve zahtjevniji, a konkurentnost proizvoda je sve teže održati.
Obratite pažnju malo, kvalitetu proizvoda je teško održati, ali kava s mlijekom je kava s mlijekom. srednja klasa automobila je srednja klasa automobila.
Dobro, kavi možete malo poboljšati okus, automoblilu možete ugraditi satelitsku navigaciju, ali da li će vam to održati konkurentnost?
Točno, ne zadugo.

Održavanje osobitosti vašeg proizvoda ovisi o tri čimbenika:
  1. kompaniji
  2. proizvodima
  3. ljudima
Jedinu i pravu razliku mogu stvoriti ljudi jer su sposobni kreirati sjajne doživljaje. Normalno da se i dalje radi o brendu, kompaniji, ali ljudi zapravo žele nešto doživijeti, a tko im to može prenijeti? Upravo tako, samo ljudi.

Razmišljate tako da se uvijek pitate - koji je to novi doživljaj koji možete ponuditi? Kako postati još bolji?  Uvijek postoji način.

Umješnost poslovanja svodi se na ideje. Što su ideje bolje, sve postaje uzbudljivije jer dobre ideje mogu donijeti bolju zaradu, uštedjeti novce, nove marketinške prilike i ima toga dosta.

TRENING PREZENTACIJSKIH VJEŠTINA otvorit će vam nove ideje, kreirati nove puteve te stvoriti vrhunske doživljaje.

Naučit ćete:
  • novi pristup prezentaciji
  • kako se postaviti (stajati) na prezenataciji
  • pričati priče - ljudi vole priče
  • strukturu prezentacije - morata imati polaznu točku A i završnu točku B
  • zabavne upadice - ljudi vole humor
  • vođenje priče 
  • kreirati potrebu
  • stvarati trigere za kupnju
  • dizati entuzijazam - ljudi vole impulzivno kupovati
Vježbama ćemo postići to da uvidite razliku prezentacije koja je "vrhunski" odrađena za razliku od prezentacije koja u sebi sadrži energiju, entuzijazam, priču, stav. ZATRAŽI PONUDU

Za trening prezentacijskih vještina morate zatražiti ponudu minimalno 14 dana ranije od termina treninga.
Tvrtka koja želi imati trening u svom prostoru mora organizirati sve potrebne uvjete za trening.