Prvo pravilo prodajne komunikacije

Sjetite se kad ste vodili telefonski razgovor ili ste bili na sastanku s potencijalnim klijentom, a doživjeli ste taj razgovor kao da je tekao na nekom vama nepoznatom jeziku.

Napravili ste sve što je u vašoj moći, prezentirali ste svoj proizvod ili uslugu, a potencijalni klijent nije doživio ono što ste vi željeli - potrebu za kupnjom.




Kako je to moguće, uložili smo toliko truda u prodajni proces, a na kraju nismo napravili prodaju?

Jeste li ikada analizirali vaše razgovore, vaše sastanke do najsitnijih detalja?
Jeste li obratili pažnju dok ste prezentirali potencijalnom klijentu ima li pozitivnih reakcija s njegove strane?

3 su stvari bez kojih prodavač ne može biti ništa više od prosjeka:
  1. Ton glasa
  2. Riječi koje koristi
  3. Neverbalna komunikacija

Pazite na ton vašeg glasa jer, ako predstavljate vaše prednosti blagim i tihim tonom, izgubit ćete uvjerljivost.

Pazite na riječi koje koristite jer, ako koristite vaš interni rječnik, doći će do nerazumijevanja.

Pazite na neverbalnu komunikaciju jer će prema vašem ponašanju potencijalni klijent donijeti odluku.