Trening - simulacije

Radite li prodajne simulacije? Iskusni prodavači je ne vole, a ne vole je niti oni manje iskusni u prodaji. 

Znači - nitko je ne voli. Mi ćemo vam dati razloge da je zavolite.


Želite li podići učinkovitost svog prodajnog tima na višu razinu?

Ako je vaš odgovor da (a trebao bi biti), krenite već danas raditi simulacije sa svojim ljudima u prodaji.


Zašto baš simulacije?

Zato što ponavljanjem naučenog dolazite do savršenstva.

Živčane stanice koje u mozgu prilikom promatranje neke aktivnosti izazivaju iste potencijale kao da osoba zaista provodi tu aktivnost nazivaju se zrcalni neuroni. Je li vam je poznata izreka: "Što majmun vidi, to majmun radi."?

Upravo tako svi funkcioniramo zbog spomenutih zrcalnih neurona. Sjetite se samo situacije kad netko pored vas zijeva. Što se tada dogodi? Zijevnete i vi.


Zamislite da imate 10 prodajnih predstavnika na terenu. Svi prodaju isti proizvod. Dvojica imaju vrhunske rezultate, trojica imaju nešto malo iznad prosjeka, a ostali su prosječni u prodaji. Jeste li razmišljali zašto je to tako?

Dogovorite jedan tjedan svaki dan trening simulacije sa svojim prodavačima. Nakon samo jednog dana prikupit ćete nevjerojatne informacije o pojedincima i zašto su neki odlični u prodaji, a neki prosječni.

Ostatak tjedna radite na povećanju prodajne učinkovitosti onih prosječnih.


Kroz simulacije možete vidjeti:
  1. Koliko se neko unese u svoju prezentaciju (emocije)
  2. Koje argumente nakon kupčeva prigovora koristi (komunikacija, prilagodba, znanje)
  3. Koliko netko energije ulaže u komunikaciju (entuzijazam)
  4. Kako i na koji način zaključuje prodaju (koliko načina zaključivanja posjeduje)
  5. Slušaju li drugu stranu (aktivno slušanje)
  6. Koje znanje prodavač posjeduje o proizvodu ili usluzi, tvrtki za koju radi, pogodnostima proizvoda ili usluge za kupca

Kad vidite na čemu sve morate raditi s pojedincima, u vaš dnevni raspored uključite redovite treninge simulacije. Svaki dan odredite na čemu želite raditi.
Jako je bitno da svaki pojedinac aktivno sudjeluje na takvom treningu.

Bez obzira koliko pojedinci ne vole raditi prodajne simulacije ipak su simulacije nešto što će svakog od njih dovesti na višu prodajnu razinu.

Pa tko još radi u prodaji i želi biti prosječni prodavač? Zato krenite već danas.


AKO NEMATE VREMENA ZA REDOVITE TRENINGE SIMULACIJE SA SVOJIM TIMOM, JAVITE SE NAMA.