Zaključivanje prodaje

Zašto je važno konstantno raditi na svom prodajnom znanju?

Bez obzira koliko dugo radite u prodaji, nakon nekog vremena ulazite u prodajnu rutinu i kao vaš prodajni alat koristite samo ono što vam je najčešće davalo rezultate u prodajnoj komunikaciji.

Što više načina zaključivanja koristite, to ćete postati učinkovitiji, brži i konkretniji na sastancima, prezentacijama, telefonskim razgovorima.


Zato evo jedne ideje koju možete probati već danas ili sutra:

PROBNO ZAKLJUČIVANJE (koristite na početku prezentacije):

“Ako Vam pokažem najbolju investiciju koju ste do sada vidjeli, jeste li u mogućnosti investirati 5 000 kuna u ovoj godini?”

S ovim pitanjem dobit ćete odgovor upravo onakav kakav želite. Probajte već danas ili sutra. Sigurno ćete se iznenaditi odgovorima koje će vam dati vaši potencijalni kupci.


JAVITE NAM KAKO JE PROŠLO VAŠE PROBNO ZAKLJUČIVANJE.