Zašto klijenti kupuju naše proizvode?

Dodano 09.06.2016. (potrebno vrijeme za čitanje 2 min)


Zašto mnogi razmišljaju da agentima telemarketinga nije potrebno znanje prodajnih vještina? Zašto i sami agenti u telemarketingu često misle kako im prodajne vještine nisu potrebne za njihov posao?


Ulažete li vi u svoj prodajni tim koji radi u telemarketingu? Ako je Vaš odgovor DA, onda spadate u one poslodavce koji pametno i kvalitetno razmišljaju o prodaji.

Prodaja više nije kao što je bila nekad. Niti jednu informaciju ne možete sakriti od vašeg potencijalnog kupca jer je sve dostupno na internetu. Kako bi osoba koja radi u telemerketingu znala izbjeći sve moguće prigovore od strane potencijalnog kupca, mora znati puno više o prodaji nego što je to bilo potrebno prije 10 godina i više.


Je li uvijek rješenje novom zaposleniku dati razgovornu skriptu, reći mu što prodaje ili dogovara te ga samo prepustiti surovom tržištu?

Na takav način mnogi zaposlenici u početku, kroz kratak period (probni rok), nisu u stanju ostvariti postavljene rezultate i planove.
Zbog takvog načina rada mnogi odustaju od posla u telemarketingu misleći da oni nisu za taj posao, a tvrtka gubi potencijalno kvalitetne zaposlenike.

Je li vam se dogodilo da novi zaposlenik napusti  vašu tvrtku radi nezadovoljavanja postavljenih planova ili zato što je uvidio da taj posao nije baš za njega, a da se nakon nekog vremena ta ista osoba zaposli u nekoj drugoj tvrtki i to na istoj poziciji te bude jedna od boljih u tom poslu?
Pitate li se ikada, kako to da osoba, koja nije uspjela raditi kod vas, dobro radi u drugoj tvrtki i to isti posao?
Napravite li s vremena na vrijeme rezime kvalitete edukacije svojih zaposlenika? Odvajate li dovoljno vremena za trening pojedinaca? Koliko ste novaca investirali u edukaciju? Kad podvučete crtu, možete li objektivno reći da ste dovoljno dobro odradili sve potrebno kako bi zaposlenik generirao rezultate?


Dokazano je da su tvrtke koje investiraju u svoje ljude puno učinkovitije u svom poslu, a zaposlenici u takvim tvrtkama svog poslodavca gledaju kao nekoga kome je stalo do ljudi.

Zašto ne krenuti tim putem? Napravite već sada plan i krenite s educiranjem ljudi iz vašeg telemarketinga.  Samo par koraka koje ćete izvježbati, vratit će vam se višestruko.


Evo jednog takvog koraka koji možete i sami proći sa svojim timom.

ZADATAK:

Neka svi u timu na papir odgovore na sljedeće pitanje (pazite da svatko piše za sebe, da nema prepisivanja i dogovaranja među pojedincima):

Zašto klijenti kupuju naše proizvode ili usluge?

Kroz odgovore koje dobijete, otkrit ćete jako zanimljive informacije.

Samo ovaj jedan korak će vam otkriti na čemu trebati raditi i što trebate poboljšati u svom timu.

Sretno s čitanjem odgovora! 


ŽELITE LI I DALJE POVEĆAVATI UČINKOVITOST SVOG PRODAJNOG TIMA? ZATRAŽITE PONUDU ZA PRODAJNI TRENING.